• Home
  • ||
  • Bronkey, de beste camera straps!

Bronkey, de beste camera straps!

Straps voor je camera, je kunt ze in alle vormen, maten en kleuren terugvinden… Helaas zijn ze meestal lelijk, leven ze niet lang en zijn ze duur. In mijn zoektocht naar de perfecte camera strap zijn er enkele bekende merken de revue gepasseerd en leek Peak Design te winnen, tot ik Bronkey ontdekte!

Bronkey is een bedrijfje dat in 2016 gestart is in het mooie Barcelona. Het motto van Bronkey? Handmade camera straps made to last. Alle producten van Bronkey worden volledig met de hand gemaakt en enkel de beste materialen worden gebruikt. Hun aandacht voor detail, gebruiksgemak en de veiligheid van je materiaal is spectaculair vergeleken met enkele andere fabrikanten. Combineer dit met een enorm aantrekkelijke prijs en je weet dat je enorm tevreden gaat zijn met je aankoop!

Waarschijnlijk had je al wel door dat ik een Bronkey strap had… Deze keer heb ik mijn portefeuille geen pijn gedaan! Het was een leuk cadeautje van mijn vriendin waar ik razend enthousiast over was! Helemaal top was dat het pakje een handgeschreven briefje van een naamgenoot bevatte en een extra wrist strap. Dat is direct extra punten scoren bij je klanten!

Bronkey

De beste leren straps voor je camera aan een scherpe prijs.

Polaroid