Freelance digital marketeer

Digitale marketing evolueert snel, denk maar aan veranderende algoritmes, nieuwe wetgevingen en de impact van AI. Een oerdegelijke strategie gebaseerd op efficiëntie, effectiviteit en schaalbaarheid. Klaar voor digitale communicatie die resoneert bij je doelgroep?

Online advertenties

Online adverteren is de norm, nergens kan je op een efficiëntere manier je doelgroep bereiken. Om op te vallen tussen de menigte heb je sterke advertenties nodig die we optimaliseren op basis van research, data en snelle experimentatie.

Sterke websites

Efficientie is de rode draad doorheen alles wat ik doe, ook bij websites! Simpele ontwerpen die geoptimaliseerd zijn voor conversie, gecombineerd met snelle laadtijden en die draaien op WordPress. Betaalbaar, veilig en futureproof.

Content creatie

Je verhaal brengen op een manier die bijblijft, schaalbaar is en resultaten behaalt. Samen selecteren we het format, gaande van video tot tekst, en implementeren we een schaalbare strategie met ijzersterke distributie.

Online tracking

Data is één van de drijvende factoren achter succesvolle marketing en bedrijfsvoering. Ik help je bij het implementeren van verschillende analytics tools, opmaak van rapportage en transparante dashboards.

Marketing automation

De interesse van je doelgroep aanwakkeren door doelgerichte communicatie via doordachte nurturing workflows? Marketing automation is de perfecte manier om via doordachte workflows prospecten te converteren naar betalende klanten.

Digital transformation

Handmatige processen optimaliseren door middleware en AI slim in te zetten? Al jaren connecteer ik platformen, automatiseer ik handmatige processen en optimaliseer ik de ervaring van de eindgebruiker. Klaar voor efficiënter aan de slag te gaan?

Vaak gestelde vragen

Wat is marketing automation?

Marketing automation verwijst naar technologie die marketeers in staat stelt om repetitieve taken efficiënter uit te voeren en meer gepersonaliseerde ervaringen voor klanten te creëren, door het automatiseren van marketingacties en -processen. Het omvat een breed scala aan tools en platforms die zijn ontworpen om marketeers te helpen bij het automatiseren van taken zoals e-mailmarketing, social media posting, leadgeneratie, en zelfs advertentiecampagnes, waardoor ze meer tijd kunnen besteden aan strategische taken. Marketing automation stelt bedrijven in staat om potentiële klanten op het juiste moment met de juiste boodschap te bereiken, gebaseerd op verzamelde data over hun interacties en gedrag.

In de doorsnee sales- of marketingafdelingen zijn er heel wat routinetaken die je makkelijk kan automatiseren, denk maar aan leads importeren in CRM, platformen dezelfde data geven en zoveel meer. Dankzij automation platformen en AI kan je heel wat tijd besparen.