Brand Assets

Benieuwd naar de style guide?

Je moet geen multinational zijn om een style guide te hebben! Hieronder vind je alle informatie die je nodig hebt.

Shot on Fujifilm XT30

Logo

Alles bestaat uit laagjes...

Een universeel logo voor al mijn activiteiten, gaande van digitale marketing tot mijn analoge fotografie!

Ik ben overtuigd dat elke aanpakt bestaat uit verschillende lagen. Op vlak van digitale marketing is het belangrijk dat je een straffe website hebt, voordat je andere lagen gaat toevoegen.

Als je naar film kijkt, bestaat een emulsie uit meerdere lagen. Een foto bestaat uit meerdere lagen die diepte en betekenis geven.

Wat is er universeler dan lagen?

Fonts

Een 'popping' font dat opvalt!

Een font is enorm belangrijk in je huisstijl, sinds een aantal jaren ben ik fan van vette typografie die de aandacht trekt. Sinds de eerste keer dat ik Poppins zag,  gebruik ik dit font.

Titels mogen variëren in grootte, maar hebben altijd een gewicht van 700.

Bodytekst heeft grootte 1 rem en heeft altijd een gewicht van 400.

Kleuren

Simpel, maar opvallend!

Als kleurenblinde heb ik het moeilijk met kleuren correct waar te nemen, daarom dat ik vaak met monochrome tinten werk. Dat had je al gezien op de website, aangezien wit, grijs en zwart overvloedig aanwezig zijn.

Daarnaast gebruik ik telkens één accentkleur om de aandacht te trekken en de call-to-actions duidelijk te maken.

Media

Op zoek naar foto's?

Op zoek naar een profielfoto van me, actiefoto of een beeld in het algemeen? Hieronder kan je enkele afbeeldingen vinden!